Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website

SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op

Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge

Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord. 

… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.

Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.

 

 

Powerord & workbook

Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.

Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.

Boost trafikken til dit website

Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.

Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.

Du hører snart fra mig…

Det er indlæg som disse, du får mail om

Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.

Sådan bliver du glad for fejlfindere

Sådan bliver du glad for fejlfindere

Hvordan har du det med fejlfindere? Bliver du irriteret, ked af det - eller glad - når nogen udpeger dine fejl? Jeg bliver oprigtigt talt jublende taknemmelig, når nogen tager sig tid til at  fortælle mig, at jeg har lavet fejl. Stavefejl. Slåfejl. Faktuelle fejl. Det...

Lav en god presseside på din hjemmeside

Lav en god presseside på din hjemmeside

En presseside på hjemmesiden er ikke kun for store koncerner. Og du skal heller ikke lave presserum på dit website udelukkende for at gøre arbejdslivet nemt for journalister og andre medarbejdere på diverse medier Pressesiden hjælper enhver, der vil omtale dig - din...

Er din virksomhed lidt for lækker og succesfuld?

Er din virksomhed lidt for lækker og succesfuld?

Hvad signalerer dit website - og din markedsføring i det hele taget? Biks eller business? Oser din markedsføring af erfaring, succes, penge og resultater? Og hvor mange kunder mister du på det? Umiddelbart skulle man tro, at det er en ubetinget fordel at ligne en...

Kontaktformular på WordPress – for og imod

Kontaktformular på WordPress – for og imod

Overvejer du at sætte en kontaktformular på dit WordPress website i stedet for din emailadresse - så overvej det lige en gang til, for det er ikke altid så god en idé, som du forestiller dig Til sidst i dette indlæg fortæller jeg, hvordan du nemt kan indsætte en...

Er din hjemmeside barn, teenager eller voksen

Er din hjemmeside barn, teenager eller voksen

Hvor udviklet er din hjemmeside? Er den i den barnlige fase. Kreativ og sjov. Hjemmelavet og stadig under udvikling? Er det en teenager med behov for at enten at ligne de andre - eller rebelllen, derskiller sig ud og går op i udseende mere end indhold. Eller er det en...

Stress ikke dig selv med krav og mål

Stress ikke dig selv med krav og mål

Jeg har lige haft en samtale med min yndlingscoach. Hun var halvtræt af at læse om SMARTe mål. Det er jeg også. Vi har hørt om livshjul og SMARTe mål i mange år. Min indre coach gider ikke læse flere tips til, hvordan jeg når mine mål. Ikke i år i hvert fald. Man kan...

Skriv mere effektivt – uden at blive stresset af processen

Skriv mere effektivt – uden at blive stresset af processen

Snyd din hjerne, når du skriver til markedsføring. Altså tekster til salgssider, blogindlæg, nyhedsbrevet og lignende. Del skriveprocessen op i flere faser. Er du som flertallet af mine kunder, stresser det dig at producere blogindlæg, nyhedsbreve og tekster til...

Få endnu flere læsere

Forny dine skrivevaner og din viden om webtekster og webdesign - så selv læsere med digitale hjerner og smartphone bliver fanget

Dejligt at du vil overraskes! Tjek venligst din mail. ... Og tusinde tak for din tilmelding!