
Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website
SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op

Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge
Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord.
… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.
Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.
Powerord & workbook
Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.
Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.
Boost trafikken til dit website
Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.
Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.
Du hører snart fra mig…

Det er indlæg som disse, du får mail om
Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.
Sådan skriver du webtekster i topkvalitet og laver webdesign 10x bedre
Her får du tricket til at gøre dine webtekster og dit webdesign 10x bedre.
Vil du koble nyhedsbrev til WordPress
Og så vil jeg gerne have tilmelding til nyhedsbrev øverst til højre på hjemmesiden Nogenlunde sådan lød det ofte for få år siden, når mine kunder bestilte WordPress website eller blog. Dengang havde selv email-guruerne en lille formular placeret oppe til højre. Det...
Har du smagt på den gule sne?
Med jævne mellemrum får jeg et tip fra folk på facebook om, jeg endelig ikke skal klikke, hvis de har sendt mig link til en video. To advarsler bare i dag. Nej. Naturligvis ikke! Man skal hellere ikke smage på sne, der er gul! :-) Det har du og jeg fået at vide...
Sådan får du en superbillig hjemmeside
Den klassiske hjemmeside og det moderne website er to forskellige produkter: Som højhælede vs. travesko til ture i krævende terræn. Få tips til at vælge den rigtige model.
Lav dit første online produkt på et par dage – uden tekniske udfordringer
Du behøver ikke have den store tekniske snilde, viden og erfaring for at lave et online produkt. Her får du den mest simple metode til at komme i gang.
Gensam – IT-virksomhed med glade medarbejdere
De fleste IT-virksomheder har hjemmesider, der oser af kedelig teknik. Derfor har det været en særlig glæde for mig at lave website til Gensam i Viby. De sparede ikke på billederne, men hyrede fotograf Jesper Voldgaard, der er en dygtig fotograf. Han brugte et par...
Lav PDF – ebog eller freebie – der også er lækker og let at læse på smartphone
Omdanner du Word-dokumenter i A4 til PDF – for at lave freebie, ebog eller lignende – så læs her. Du får tips til at gøre det lækkert og letlæseligt.
Design ikke website og content efter kort over kundetyper
Det virker nemt og ligetil at slå sin målgruppe op i et skema over kundetyper eller persontyper og der finde løsninger på, hvilke farver du skal bruge. Hvilke ord. Hvilke følelsesmæssige triggere. Men pas på…
Lav “Request for proposol” (RFP) hvis du vil have tilbud på website
12 trin til at finde den rigtige webproducent. Lav er RFP-dokument med dine ønsker til design, funktioner og indhold.
Gør indholdet til dit website klar til at blive designet
Har du svært ved at komme i gang med tekster til din hjemmeside? Laver du overspringshandlinger. Er det uoverskueligt, hvad der er brug for? Vil du bare gerne have inspiration til at komme i gang og blive færdig?
Kategorier og tags – smart funktion i WordPress, som mange bruger forkert
Få flere til at læse meget mere på dit website. Brug kategorier og tags optimalt. Bruge dem velovervejet og strategisk. Vælg ikke kategorier og tags tilfældigt
Hold workshop om empatisk webdesign til din målgruppe – før du designer og bygger website
Drop den klassiske metode til at bygge hjemmeside. Brug empatisk webdesign og kombiner med en moderne og mere brugerfokuseret arbejdsproces. Dit website kommer ikke kun hurtigere i luften. Det bliver også billigere og bedre til at skaffe kunder.