Sådan får du KONTAKT
også når jeg ikke svarer på telefonopkald

Start med at sende mail. Jeg reagerer hurtigst muligt

Min telefon er på lydløs, når jeg er optaget af kunder… Der kan gå timer, hvor jeg ikke kan tale i telefon.
Mail tjekker jeg jævnligt.
SMS bruger jeg helst kun til hurtige og korte aftaler.
Webinarsystemet Zoom bruger jeg til møder online og 1:1 undervisning.
Hvad vil du gerne tale med mig om?
Skriv et par ord og jeg reagerer hurtigst muligt!
Vi kan kommunikere via mange kanaler
Velegnet til at give mig praktiske informationer eller bestille en samtale med mig.
Uegnet til egentlig rådgivning, undervisning og samtaler. Og til at dele fotos og andre store filer.
Telefon
Til korte (indledende) samtaler og aftalt rådgivning.
Send en mail, så ringer jeg dig gerne op.
Uegnet til ikke-aftalte opkald… fordi jeg ofte er optaget af kunder, møder eller opgaver.
Zoom
Webinar-system, der er velegnet til online møder, undervisning og samarbejde.
Uegnet, når vi er flere deltagere, der skal se og tale med hinanden.
KONTORET
WEBwoman har ikke offline kontor. Jeg arbejder primært online.
Jeg møder mine kunder ude i byen - til undervisning, fordrag og møder, der ikke kan klares online.
SMS
Velegnet til små beskeder.
Uegnet til spørgsmål om dit website, webdesign, søgemaskineoptimering etc.
Messenger er fin til privat snik-snak.
Uegnet til professionelle samtaler.
Jeg undgår helst Facebook messenger til faglige formål.