Vi kan kommunikere via 117 forskellige kanaler

SAMTALE er den bedste kontakt

Telefonopkald er bare umulige at besvare, når jeg taler med kunder, underviser, holder foredrag eller kører bil. Der kan gå timer - eller hele dage - hvor jeg 100% optaget af kunder eller kursister. Mail ser jeg hurtigt, så fang min opmærksomhed på den effektive måde:

Send en besked, hvis du vil ringes op

Jeg ser din besked snart - og reagerer hurtigst muligt!

2 + 5 =

EMAIL

Velegnet til at give mig praktiske informationer eller bestille en samtale med mig.

Uegnet til egentlig rådgivning, undervisning og samtaler. Og til at dele fotos og andre store filer.

Telefon

Velegnet til aftalt rådgivning og korte (indledende) samtaler.

Send en mail, så ringer jeg dig gerne op.

Uegnet til ikke-aftalte samtaler… fordi jeg ofte er optaget af kunder/opgaver.

Zoom

Webinar-system, der er velegnet til online møder, undervisning og samarbejde.

Uegnet, når vi er flere deltagere, der skal se og tale med hinanden.

KONTORET

WEBwoman har ikke offline kontor. Jeg arbejder primært online.

Jeg møder mine kunder ude i byen - til undervisning, fordrag og møder, der ikke kan klares online.

v

SMS

Velegnet til små beskeder.

Uegnet til spørgsmål om dit website, webdesign, søgemaskineoptimering etc.

Facebook

Messenger er fin til privat snik-snak.

Uegnet til professionelle samtaler. Jeg undgår helst Facebook messenger til faglige formål.

Moderne kommunikation til digitale hjerner

Forny dine skrivevaner og din viden om webtekster og webdesign - så du kan markedsføre dig til moderne læsere.

Dejligt at du vil overraskes! Tjek venligst din mail. ... Og tusinde tak for din tilmelding!