NOGEN har brug for dig som leder, guide og inspirator! Find dem!

NOGEN har brug for dig som leder, guide og inspirator! Find dem!

Læs dette indlæg, hvis du vil inspireres til at få kunder via social selling - ved at være aktiv i de grupper på Facebook, hvor dine kunder færdes. Og ved selv at oprette grupper til at bygge online fællesskab. Du kan i begge tilfælde tiltrække kunder. Uden at være...

Hvor meget kan du selv lave på din WordPress hjemmeside

Hvor meget kan du selv lave på din WordPress hjemmeside

“Kan jeg selv passe hjemmesiden, når du er færdig med den?” Det spørgsmål får jeg fra stort set alle kunder, der hyrer mig til at lave deres website. Det er ret umuligt at svare JA eller NEJ. Begge kan være rigtige svar. Vil du eksempelvis bare ændre lidt i tekster og...

Et lille twist gør det nemmere at sælge i grupper på Facebook

Et lille twist gør det nemmere at sælge i grupper på Facebook

Er du en drønirriterende sælger - eller et inspirerende medlem af grupper på Facebook? Pådutter du andre service, ydelser, produkter, behandlinger ...? Eller er du god til at vække opmærksomhed, interesse og skabe tillid samt sympati? Der er himmelvid forskel på de to...

Mere telefonsnak – færre email og færre sms

Mere telefonsnak – færre email og færre sms

Mere direkte tale og færre email. Det er et af mine mål for det kommende år. Jeg vil gerne skære ned på de korte emails og tale mere direkte med mine kunder. Det vil sige tale i telefon - eller holde møder online via mødeprogrammet Zoom. Det sidste synes jeg er det...

Sådan laver du (gode!) link på dit website

Sådan laver du (gode!) link på dit website

Først det hele elementære: Et link består af mindst to led: link og linktekst https://webwoman.dk er linket til forsiden på dette website - det er selve linket. Også kaldet URL'en Webwomans forside - her er selve linket "gemt" under en beskrivende tekst. Den...

Hvilke følelsesmæssige behov har dine kunder?

Hvilke følelsesmæssige behov har dine kunder?

Prøv engang at spørge dig selv, hvilke følelsesmæssige behov du kan opfylde hos dine kunder. Find ud daf det! Det er nemlig højst sandsynligt nøglen til din egen succes - altså at kunne aktivere nogle positive følelser. Gør du folk glade? Får du dem til at smile?...

Guide til at oprette indlæg i WordPress

Guide til at oprette indlæg i WordPress

Her får du en trin-for-trin guide til at oprette blogindlæg - også bare kaldet indlæg - i WordPress. Det er ret simpelt og hurtigt lært. Men der er et par vigtige principper og metoder, du bør kende. Allerførst: Indlæg og sider i WordPress er to forskellige metoder...

Drop Word når du skriver til WordPress

Drop Word når du skriver til WordPress

Skriver du tekst til din hjemmeside eller blog, bør du ikke bruge Word eller lignende programmer. Det er spild af tid. Det skaber flere problemer end fordele. Og der er adskillige muligheder, der er betydeligt bedre At bruge Microsoft Word eller lignende...

Venter du (for længe) på at kunderne dukker op?

Venter du (for længe) på at kunderne dukker op?

Måske er det NU du skal tage et afgørende skidt fremad i din business? Jeg har oplevet utallige soloselvstændige, der venter alt for tålmodigt på at få kunder. Og lever alt for længe af en opsparing. Mange soloselvstændige har hørt, at det kan tage tid at opbygge en...

Overkomplicer ikke dine projekter

Overkomplicer ikke dine projekter

Kender du typen, der strengt taget kan klare sig med en helt almindelig, meget enkel eller meget billig løsning - men som alligevel ender med at gøre det komplekst, avanceret, dyrt og måske ligefrem så uoverskueligt, at projektet ikke kommer ud over rampen? Måske er...

Vælg smart: webside, ebog, PDF, .doc eller email

Vælg smart: webside, ebog, PDF, .doc eller email

Vil du producere digitale tekster, skal du træffe nogle afgørende valg før du skriver, designer og publicerer: Vil læseren inspireres, uddannes, informeres eller underholdes? (læs om nyttelæsning vs. æstetisk læsning) Vil din modtager overvejende læse, skimme eller...

Et (K)ærligt kram til den sensitive iværksætter

Et (K)ærligt kram til den sensitive iværksætter

Det er befriende - hyggeligt og herligt afslappende - at læse Dorte Lytjes bog om “Feminin business med maskulint drive”. Den bog kan uden tvivl inspirere og opmuntre mange (feminine) iværksættere, der er mere introverte og sensitive end de iværksættere, der brøler...

Vil du koble nyhedsbrev til WordPress

Vil du koble nyhedsbrev til WordPress

Og så vil jeg gerne have tilmelding til nyhedsbrev øverst til højre på hjemmesiden Nogenlunde sådan lød det ofte for få år siden, når mine kunder bestilte WordPress website eller blog. Dengang havde selv email-guruerne en lille formular placeret oppe til højre. Det...

Har du smagt på den gule sne?

Har du smagt på den gule sne?

Med jævne mellemrum får jeg et tip fra folk på facebook om, jeg endelig ikke skal klikke, hvis de har sendt mig link til en video. To advarsler bare i dag. Nej. Naturligvis ikke! Man skal hellere ikke smage på sne, der er gul! :-) Det har du og jeg fået at vide...

Sådan får du en superbillig hjemmeside

Sådan får du en superbillig hjemmeside

Den klassiske hjemmeside og det moderne website er to forskellige produkter: Som højhælede vs. travesko til ture i krævende terræn. Få tips til at vælge den rigtige model.

Moderne kommunikation til digitale hjerner

Forny dine skrivevaner og din viden om webtekster og webdesign - så du kan markedsføre dig til moderne læsere.

Dejligt at du vil overraskes! Tjek venligst din mail. ... Og tusinde tak for din tilmelding!