Sådan får du KONTAKT

også når jeg ikke svarer på telefonopkald

Start med at sende SMS eller mail.
Jeg reagerer hurtigst muligt

Min telefon er på lydløs, når jeg er optaget af kunder… Der kan gå timer, hvor jeg ikke kan tale i telefon.

Mail tjekker jeg jævnligt.

SMS bruger jeg helst kun til hurtige og korte aftaler.

Webinarsystemet Zoom bruger jeg til møder online og 1:1 undervisning.

Vi kan kommunikere via mange kanaler

EMAIL

Velegnet til at give mig praktiske informationer eller bestille en samtale med mig.

Uegnet til egentlig rådgivning, undervisning og samtaler. Og til at dele fotos og andre store filer.

Telefon

Til korte (indledende) samtaler og aftalt rådgivning.

Send en mail, så ringer jeg dig gerne op.

Uegnet til ikke-aftalte opkald… fordi jeg ofte er optaget af kunder, møder eller opgaver.

Zoom

Webinar-system, der er velegnet til online møder, undervisning og samarbejde.

Uegnet, når vi er flere deltagere, der skal se og tale med hinanden.

KONTORET

WEBwoman arbejder primært online og holder dagligt møder via Zoom

v

SMS

Velegnet til små beskeder. Bed mig eksempelvis om at ringe til dig.

 

Facebook

Messenger bruger jeg til privat snik-snak. Men helst ikke til faglige formål.

Skriv & design til digitale læsevaner, søgevaner og købsvaner

Spot de svage punkter ved webtekster og webdesign - så du kan tiltrække flere besøgende, skabe langvarige relationer, vække interesse og få flere kunder i sidste ende

Dejligt at du vil overraskes! Tjek venligst din mail. ... Og tusinde tak for din tilmelding!