Sådan får du KONTAKT
også når jeg ikke svarer på telefonopkald
Start med at sende SMS eller mail.
Jeg reagerer hurtigst muligt
Min telefon er på lydløs, når jeg er optaget af kunder… Der kan gå timer, hvor jeg ikke kan tale i telefon.
Mail tjekker jeg jævnligt.
SMS bruger jeg helst kun til hurtige og korte aftaler.
Webinarsystemet Zoom bruger jeg til møder online og 1:1 undervisning.
Vi kan kommunikere via mange kanaler
Velegnet til at give mig praktiske informationer eller bestille en samtale med mig.
Uegnet til egentlig rådgivning, undervisning og samtaler. Og til at dele fotos og andre store filer.
Telefon
Til korte (indledende) samtaler og aftalt rådgivning.
Send en mail, så ringer jeg dig gerne op.
Uegnet til ikke-aftalte opkald… fordi jeg ofte er optaget af kunder, møder eller opgaver.
Zoom
Webinar-system, der er velegnet til online møder, undervisning og samarbejde.
Uegnet, når vi er flere deltagere, der skal se og tale med hinanden.
KONTORET
WEBwoman arbejder primært online og holder dagligt møder via Zoom
SMS
Velegnet til små beskeder. Bed mig eksempelvis om at ringe til dig.
Messenger bruger jeg til privat snik-snak. Men helst ikke til faglige formål.