
Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website
SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op

Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge
Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord.
… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.
Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.
Powerord & workbook
Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.
Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.
Boost trafikken til dit website
Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.
Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.
Du hører snart fra mig…

Det er indlæg som disse, du får mail om
Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.
Skal du vælge responsive webdesign
Uanset du vil have nyt website eller redesigne det gamle, skal du sikre dig, at det nye er mobilvenligt. Responsivt webdesign er den mest brugte løsning.
Få flere læsere: Skriv og design til tre forskellige interesseniveauer
Du kan gøre dine tekster mere interessante for potentielle læsere, hvis du indretter dig efter de tre interesseniveauer og de tre læsemønstre
Du må ikke tilbyde et gratis produkt for at tilmelde sig dit nyhedsbrev
Brug ikke ordet gratis, hvis folk betaler med deres emailadresse og en tilmelding til dit nyhedsbrev for at få en såkaldt “freebie”.
25 enkle og praktiske trick: stop overspringshandlinger – og skriv til dit website
Får du ikke skrevet de tekster, du har planer om at producere til website? Her får du tips til at komme i gang med skriveprocessen.
Er foreningens website og webmaster klar til den nye persondatalov (GDPR)
Ligger der personlige data på foreningens website? Tekst om medlemmer? Billeder fra arrangementer? Så vær opmærksom på EU’s nye persondatalov.
Nyhedsbrev – dobbelt opt in og check box. Hvad kræver GDPR?
Adskillige detaljer skal være i orden, hvis du vil sende nyhedsbreve efter 25. maj 2018. Og det er ikke så svært, når du lige kender dem.
Moderne strategi til website: pillar page og topic cluster
Fremhæv din ekspertise, viden og erfaring med moderne SEO. Drop den gamle metode med bare at finde udvalgte keywords og placere søgeordene strategiske steder i din webtekst.
Ved din webproducent nok om GDPR til at lave en sikker og lovlig hjemmeside til dig?
Webproducenten, der ikke har styr på den nye persondatalov, kan skabe problemer for både din business og dine besøgende.
Gør-det-selv hjemmeside eller gør-det-for-mig website
Bygger du hjemmeside selv og vil du have kunder ud af at være online? Så tjek lige her, om du ved nok om moderne websites til online marketing.
100 tips til at skrive og designe moderne webtekster
Moderne digitale tekster bliver scannet og skimmet. Mere end de bliver læst. Ligner de papirtekst eller klassisk webtekst, mister du læsere.
Tre læsemønstre du skal kende – og skrive til
Skriv tekster, der er nemme at scanne, skimme og læse. Du får flere læsere. Og du får mere ud af dine tekster.
Ligner dine digitale tekster det her? Så bliver de ikke læst!
Se en af de værste og mest udbredte fejl i digitale tekster.