Læsetid: 2 minutter

Blog hvis du har brug for
flere besøgende
på dit website
og flere eller
bedre kunder

En blog er ikke kun en af de mest effektive metoder til at få besøgende på dit website.

Bloggen er også en af de mest effektive metoder til at overbevise potentielle kunder om, at du er værd at handle med. Og et særdeles effektivt værktøj for dig, der kun har et mikrobudget til markedsføring.

Den ekstra trafik, som bloggen kan skabe, kan du udnytte på adskillige måder til at gavne din forretning, dit navn, dit brand.

En blog kan gavne din business på flere måder.

  • Blog for at skabe trafik til din blog (potentielle kunder)
  • Blog for at brande dig personligt som ekspert
  • Blog fordi det er effektiv søgemaskineoptimering
  • Blog, hvis du vil i dialog for at blive inspireret til din forretning
  • Blog for at overbevise andre om dine kompetencer

14.000 besøg online - bare på grund af et enkelt blogindlæg

Adskilige undersøgelser har vist, at blogger du, så får du langt mere trafik online, end hvis du har et traditionelt website.

Trafikken får du naturligvis ikke forærende.
Du skal kunne skrive indhold, som folk vil læse - og som de gider kommentere, dele og like.

Det er ikke nok, at du er god til at skrive!
Og ikke engang et krav, at du er god til at skrive.
Det er vigtigere, at du kan skrive vedkommende og engagerende.
Et par stavefejl og slagfejl er ingen hindring, hvis du har noget at byde på, der kan engagere.

Lær teknikkerne til at blogge effektivt

Skal din blog være rigtig effektiv, kan du dog med stor fordel lære dig en lang række teknikker - til at skrive engagerende, designe blogindlæg, markedsføre dine blogindlæg, skrive sælgende tekster og meget andet.

Det er jo desværre ikke så enkelt, at du bare skal skrive et godt blogindlæg og så kommer folk strømmende til. Skal det for alvor nå ud i krogene, skal du også forstå at markedsføre det rigtigt. Eksempelvis på de sociale medier.

Test om din markedsføring er effektiv

Hent gratis eBog om at blogge

“Kend dine kunders udfordringer” og “Sådan får du idéer til din blog” fik for alvor mig til at komme ud over blogge rampen.

Jeg indså, at jeg ganske enkelt med mine blogindlæg skal vise potientelle kunder, hvad jeg interesserer mig for og ved noget om. På den måde fik jeg øje på alt det, jeg faktisk kan skrive om og får inspiration til indlæg overalt nu.

“BLOG og få succes online” har gjort mig meget klogere om emnet, samtidig med jeg får lyst til at lære mere om både overskrifter og det visuelle udtryk med fotos etc.

Derudover elsker perfektionisten i mig at høre, at det er vigtigere at have noget på hjerte end at det er perfekt formuleret.
Tina Kristensen - forvandleren.dk