Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website

SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op

Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge

Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord. 

… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.

Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.

 

 

Powerord & workbook

Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.

Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.

Boost trafikken til dit website

Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.

Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.

Du hører snart fra mig…

Det er indlæg som disse, du får mail om

Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.

Sælg mere til flere online – uden at manipulere

Sælg mere til flere online – uden at manipulere

Du kan lave salgssider for at sælge fup til folk, der er nemme at snyde. Du kan også lade være og i stedet lave salgssider, der gør det nemt for potentielle kunder at vurdere, om du og din helt igennem fornuftige ydelse passer til deres behov. Salgssider er altså ikke...

Hvorfor kan kunderne ikke Google dig

Hvorfor kan kunderne ikke Google dig

Skal et website blive (mere) synligt i Google, ryge til tops på Googles søgeresultater, have masser af besøgende og skabe kunder, kræver det nogle tricks, som du får her.

Genvejen til forrygende godt indhold: Content marketing matrix

Vil du have succes med inbound marketing - altså tiltrække potentielle kunder online - bør du have et moderne website med godt og relevant indhold. Men hvad ER godt indhold? Ja det er faktisk langt nemmere at måle og vurdere end de fleste tror. Bare brug denne content...

14 + 4 veje til at gøre din business unik

14 + 4 veje til at gøre din business unik

Din business skal gerne være forskellig fra dine konkurrenters. Altså skille sig ud. Det handler ikke nødvendigvis om at være sær, skør, den bedste eller den mest larmende. Ofte er det heller ikke kun én faktor alene, der får dig til at skille dig tydeligt ud, men...

Så nemt bliver dit webdesign mobilvenligt

Er dit website ikke mobilvenligt, brugervenligt og moderne? Google kan ikke lide dit website, hvis det ikke er nemt at se fra både computer, smartphone og tablets. Værre er: det kan potentielle kunder heller ikke Test om dit website er mobilvenligt Det behøver ikke...

Hjemmesiden er død – og det har den været i mange år

Det seneste år har adskillige bloggere erklæret, at hjemmesiden er død - at sociale medier har taget over. Historien er sludder. Baseret på en morsom misforståelse; og en fejlagtig oversættelse Konklusionen skyldes en rapport fra New York Times, der har oplevet et...

Effektive tricks til forskønne websider og webtekster

Effektive tricks til forskønne websider og webtekster

At skrive gode tekster online - eksempelvis blogindlæg - handler ikke kun om hvad du skriver eller hvordan du skriver. Hvordan du præsenterer din tekst er mindst lige så vigtigt. Her får du effektive tips til at få flere læsere ved at gøre dine webtekster mere...

Få endnu flere læsere

Forny dine skrivevaner og din viden om webtekster og webdesign - så selv læsere med digitale hjerner og smartphone bliver fanget

Dejligt at du vil overraskes! Tjek venligst din mail. ... Og tusinde tak for din tilmelding!