Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website
SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op
Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge
Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord.
… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.
Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.
Powerord & workbook
Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.
Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.
Boost trafikken til dit website
Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.
Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.
Du hører snart fra mig…
Det er indlæg som disse, du får mail om
Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.
Du skal ikke sælge via dit nyhedsbrev
Egentlig er det noget misvisende sludder, at vi i Danmark bruger begrebet nyhedsbrev om at sende markedsføring via email. Vi burde kalde det email-marketing og minde os selv om, at nyhedsbrevet bare er en af adskillige muligheder for at bruge email til marketing. I...
Kodeord og brugernavn til din hjemmeside
Roder du rundt i brugernavn og kodeord til din hjemmeside, dit webhotel og andre konti? Kan du ikke finde de rigtige? Driller det at logge ind hist og pist. Er der funktioner, du ikke kan aktivere? Så er du langt fra den eneste! Jeg bliver næsten dagligt kontaktet af...
Drop slider på dit website – eller brug den bedre
Billedslidere i toppen af en hjemmeside gør ofte mere skade end gavn – fordi mange bruger funktionen forkert. Her får du en guide til at bruge billedkarruseller bedre.
Log ind på din WordPress – har du glemt kodeord eller brugernavn
Kan du ikke huske dit brugernavn - eller dit kodeord - til dit website. Bruger du WordPress er det nemt at få fat i oplysningerne. Find login-siden Skriv /wp-admin efter adressen til din hjemmeside, så kommer du ind på login-siden, hvor du kan se en boks som denne....
Bilsælgeren, der ikke ville sælge
En sælger, der ikke vil sælge? Er du en af dem! Bilsælgerens manglende lyst til at sælge er af de historier jeg plejer at fortælle kunder, der ikke bryder sig om at sælge. Historien er desværre sand. Det var endda salgschefen himself, jeg talte med. Hos en stor...
Billeder skaber alvorlige (usynlige) fejl på dit website
"Jeg kan altså ikke se, at der er noget problem, så jeg lader være med at ændre noget." Sådan reagerede en af mine kunder, da jeg gjorde opmærksom på, at mange billeder på hendes website fylder 50-100 gange mere, end de bør og behøver. Det sløver hendes website helt...
Markedsføring for generation x kvinder er en kamp
Giver din markedsføringsstrategi ikke de ønskede resultater. Reagerer folk ikke på sine opslag på sociale medier. Måske er det hverken DIG eller dine opslag, der er problemet!
Derfor melder folk fra dit nyhedsbrev
... jeg har lige frameldt mig hendes nyhedsbrev, fordi jeg får for lidt ud af dem og de er alt for sælgende Sådan har en af mine kursister lige skrevet i holdets fælles gruppe på Facebook. Hendes reaktion er ikke ualmindelig. Rigtig mange melder fra nyhedsbreve af de...
Du kan ikke SPAMME, hvis du har permission til marketing
Du er irriterende langsom i optrækket, hvis du sender mig nyhedsbrev en gang om måneden og forventer, at det er nok til at inspirere mig, oplyse mig og skabe tillid. Måske tør du ikke sende flere, fordi du er bange for at spamme mig? I givet fald er du en af de...
Sådan skriver du blogindlæg, der (ikke) altid bliver en succes
Jeg har ikke formlen til altid at ramme bulls-eye. Altid at være en succes. Altid være populær. Altid lave det perfekte. Jeg kan give dig en formel til at skrive blogindlæg, der er interessante, relevante, brugbare. Men du rammer ikke plet hver gang. Nogle gange ryger...
Nyhedsbrev en gang om måneden er alt for lidt
Skriver du primært til nuværende kunder eller til potentielle kunder, når du sender nyhedsbrev? Det er to meget forskellige grupper, der fortjener forskellige nyhedsbreve. Nuværende kunder kan godt nøjes med nyhedsbrev en gang om måneden. Det kan du derimod ikke byde...
Start business med en billig hjemmeside
Du behøver ikke ofre en formue på din hjemmeside, hvis du er nybagt selvstændig. Det er ofte en fordel at lade være Risikoen for fejlinvesteringer er nemlig stor, hvis du ikke har styr på din businessmodel endnu - og heller ikke ligefrem har omfattende viden om...