Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website
SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op
Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge
Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord.
… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.
Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.
Powerord & workbook
Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.
Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.
Boost trafikken til dit website
Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.
Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.
Du hører snart fra mig…
Det er indlæg som disse, du får mail om
Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.
Sådan sprogvasker du digital tekst – til superkvalitet og succes online
Sprogvask giver bedre indhold. Mere tilfredse læsere. Flere besøgende. Flere leads. Flere kunder. Mere omtale. Flere kommentarer. Flere likes …
Tjekliste til sprogvask af digital tekst til små skærme – og store
Tjekliste til at sprogvaske digitale tekster. Med konkrete tip til, hvilke kvalitetskrav du skal stille til teksten – udover de oplagte
Brug ikke PDF til website og mail
PDF er først og fremmest til printere og trykkemaskiner. PDF bør kun undtagelsesvist vedhæftes mail. Kan informationen placeres i selve mailen eller på en webside, bør du altid gøre det.
Simple tricks til at få en bedre og billigere hjemmeside
Spørgsmål: Hvad koster en hjemmeside? Svar: 10 gange mere end nødvendigt. ... Hvis du hyrer den forkerte webproducent! Med dette blogindlæg vil jeg hjælpe dig at gennemskue, hvorfor der er store prisforskelle på at få lavet website. Og give dig tips til at få den...
Ro eller rod – er dine sider uoverskuelige og uprioriterede
Tip til bedre design – til dig, der vil designe, så læseren tydeligt kan se, hvad der er særligt interessant.
Du bryder (sandsynligvis) loven, hvis du kommunikerer med kunder via grupper på Facebook
En tsunami af regler skal efterleves, når der offentlige myndigheder, virksomheder, foreninger eller organisationer opretter og administrerer en gruppe på Facebook.
Psykologer, sexologer og psykoterapeuter krænker folks privatliv online – ofte uden at vide det
Er du helt sikker på, at du overholder kravene i GDPR? Beskytter du de personfølsomme oplysninger folk giver dig?
Kanban kan hjælpe dig med at bygge bedre website
Når jeg bruger Kanban på et webprojekt, starter jeg ofte med en lang to-do-liste. Med “need to do” og “nice to do”. Kunden kan så vælge: “den opgave klarer jeg selv” og “det der, må du gerne gøre for mig”.
Overholder din hjemmeside GDPR – de nye regler om persondata
Bruger dit website funktioner, der er lovlige. Samler du persondata uden at vide det? Giver du besøgende, brugere og kunder den information, de ifølge persondataloven har krav på.
Hvor lange må linjer være i mobilvenlig tekst
Tæl enheder. Tæl både bogstaver og mellemrum. Er der 35-40 enheder pr. linje, er teksten velegnet til at blive læst på en smartphone. Mange anbefaler at bruge 16-18px som skriftstørrelse. Det er som regel en passende størrelse til almindelig brødtekst. Men det kan...
Få flere læsere: Skriv og design til tre forskellige interesseniveauer
Du kan gøre dine tekster mere interessante for potentielle læsere, hvis du indretter dig efter de tre interesseniveauer og de tre læsemønstre
Du må ikke tilbyde et gratis produkt for at tilmelde sig dit nyhedsbrev
Brug ikke ordet gratis, hvis folk betaler med deres emailadresse og en tilmelding til dit nyhedsbrev for at få en såkaldt “freebie”.