Type 6 power: Vagtsomhed

Du har et naturligt talent for at komme til bunds i emner - undersøge, researche, analysere, forudsige, tænke taktisk.

Måske er du ikke ligefrem Sherlock Holmes, men du har helt sikkert en usædvanlig evne for at spotte detaljer, som andre nemt overser. Du er bedre end de fleste til at finde fejl, mangler og risici. Og dermed har du også en særlig evne til at forebygge problemer.

Sådan kan du bruge din kommunikationspower i din markedsføring

Din evne til at finde fejl, mangler og stille kritiske spørgsmål kan irritere mange, men er guld værd i utallige sammenhænge. Og eftertragtet af mange. Der ville næppe være milliardhul i skattekassen, hvis hovedparten af SKATs medarbejdere var type 6!

Tips til sekserens markedsføring

  • Lav detaljerede guides
  • Hjælp med instruktioner i forskellige variationer
  • Gør det nemt for kunder at gennemskue, hvad du tilbyder
  • Demonstrer, at du går op i, at ting fungerer korrekt

Website til type 6 - den analytiske

Lave et website, der på alle måder sender signaler om analytisk og kritisk sans.

Du er sandsynligvis god i rollen som kritisk analytiker (djævlens advokat) og god til at efterforske, stille dybtgående spørgsmål, finde fejl, teste, forudse hvordan ting kan udvikle sig. Gør det til en dyd og vis potentielle kunder, at du er garant for, at tingene er under kontrol.

 

Få endnu flere læsere

Forny dine skrivevaner og din viden om webtekster og webdesign - så selv læsere med digitale hjerner og smartphone bliver fanget

Dejligt at du vil overraskes! Tjek venligst din mail. ... Og tusinde tak for din tilmelding!