Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website
SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op
Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge
Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord.
… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.
Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.
Powerord & workbook
Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.
Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.
Boost trafikken til dit website
Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.
Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.
Du hører snart fra mig…
Det er indlæg som disse, du får mail om
Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.
Dit website er dårligt – fordi der er meget, du ikke ved, at du ikke ved
Hvis du ikke ved, hvad du ikke ved, kan du skade dit website, din business. Når byggeprocessen går i gang opdager du, hvor meget du ikke ved.
Simpel teknik gør dig mere interessant for dine kunder
Sådan bliver du mere interessant og får flere kunder.
Vil du have gratis hjælp via mail
Jeg giver gratis hjælp mange steder…..
Gutenberg og WordPress – sådan kan du skrive og designe flot indhold i den nye editor
Denne guide handler om WordPress og Gutenberg - den nye editor og sidebygger, der er kommet med WordPress 5.0. Guiden bliver til på en lidt utraditionel måde. Den bliver nemlig revideret og genudgivet efterhånden som jeg får erfaringer med at bruge Gutenberg....
Farvepalet til din hjemmeside – smarte værktøjer
Farvepaletten til website, blog, webshop – dit brand i det hele taget – er vigtig. Her får du en håndfuld praktiske værktøjer, der hjælper med at finde de rette farver.
Godt at vide, før du skaffer billeder til dit website
Store, flotte fotos i toppen af en webside skal opfylde bestemte krav.
Brede billeder og høje – vælg 16:9 format til webfoto
Brede billede i 16:9 format er bedst til webdesign. Læs og se hvorfor….
Webdesigner-tips til gode billeder til dit website
Webdesignerens tip til at finde og fotografere supergode billeder til website og blog
Er du helt sikker på, at dit indhold og dit website er mobilvenligt?
Praktisk eksempel på, at mobilvenligt (responsivt) design ikke i sig selv betyder, at dit indhold er mobilvenligt
Sådan sprogvasker du digital tekst – til superkvalitet og succes online
Sprogvask giver bedre indhold. Mere tilfredse læsere. Flere besøgende. Flere leads. Flere kunder. Mere omtale. Flere kommentarer. Flere likes …
Tjekliste til sprogvask af digital tekst til små skærme – og store
Tjekliste til at sprogvaske digitale tekster. Med konkrete tip til, hvilke kvalitetskrav du skal stille til teksten – udover de oplagte
Brug ikke PDF til website og mail
PDF er først og fremmest til printere og trykkemaskiner. PDF bør kun undtagelsesvist vedhæftes mail. Kan informationen placeres i selve mailen eller på en webside, bør du altid gøre det.