Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website
SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op
Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge
Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord.
… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.
Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.
Powerord & workbook
Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.
Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.
Boost trafikken til dit website
Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.
Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.
Du hører snart fra mig…
Det er indlæg som disse, du får mail om
Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.
NOGEN har brug for dig som leder, guide og inspirator! Find dem!
Læs dette indlæg, hvis du vil inspireres til at få kunder via social selling - ved at være aktiv i de grupper på Facebook, hvor dine kunder færdes. Og ved selv at oprette grupper til at bygge online fællesskab. Du kan i begge tilfælde tiltrække kunder. Uden at være...
Er du textrovert – eller elektrisk, når kunder ringer til din smartphone?
For et års tid siden droppede jeg en frisør, fordi hun havde dårlige telefonvaner. Det gik voldsomt ud over mine lokker. Skidt med frisuren! Den blev hurtigt genoprettet. Det mest interessante er, at oplevelsen ændrede radikalt på, hvordan jeg reagerer på...
Hvor meget kan du selv lave på din WordPress hjemmeside
“Kan jeg selv passe hjemmesiden, når du er færdig med den?” Det spørgsmål får jeg fra stort set alle kunder, der hyrer mig til at lave deres website. Det er ret umuligt at svare JA eller NEJ. Begge kan være rigtige svar. Vil du eksempelvis bare ændre lidt i tekster og...
Et lille twist gør det nemmere at sælge i grupper på Facebook
Er du en drønirriterende sælger - eller et inspirerende medlem af grupper på Facebook? Pådutter du andre service, ydelser, produkter, behandlinger ...? Eller er du god til at vække opmærksomhed, interesse og skabe tillid samt sympati? Der er himmelvid forskel på de to...
Rapid website building – derfor skal du bygge website lynhurtigt
Byg dit webite i en fart. Gerne i løbet af en dag eller to. Og start gerne med en billig model.
Rigtige iværksætter-kvinder er nærtagende – skeptiske, kritiske, negative
Siger du, hvad du mener? Også i en FB-gruppe med over 7.000 iværksætterkvinder.
Tip til dig, der ikke får skrevet (nok) blogindlæg
Er din blog gået i stå? Tager det for lang tid at skrive blogindlæg? Her får du verdens mest effektiv tip til at komme i gang.
Mere telefonsnak – færre email og færre sms
Mere direkte tale og færre email. Det er et af mine mål for det kommende år. Jeg vil gerne skære ned på de korte emails og tale mere direkte med mine kunder. Det vil sige tale i telefon - eller holde møder online via mødeprogrammet Zoom. Det sidste synes jeg er det...
Sådan laver du (gode!) link på dit website
Først det hele elementære: Et link består af mindst to led: link (en såkaldt URL) og linktekst https://webwoman.dk er URL'en til forsiden på dette website. Altså den tekniske adresse. Webwomans forside - her er UR'len "gemt" under en beskrivende tekst. Linket er altså...
Vis ansigt når du kommunikerer med folk
Er du en af de mange, der gemmer dig på Facebook eller Linkedin ved ikke at have et profilfoto af dig selv? Så bliver du ikke lukket ind i nogen af de grupper jeg administrerer på Facebook og/eller Linkedin. Måske har du sat din kat, din hund eller dit barn på som...
Hvilke følelsesmæssige behov har dine kunder?
At kende og tilpasse dig dine kunders følelsesmæssige behov er en vigtig nøgle til at skabe succes med det du tilbyder.
Guide til at oprette blogindlæg i WordPress
Her får du en trin-for-trin guide til at oprette blogindlæg - også bare kaldet indlæg - i WordPress. Det er ret simpelt og hurtigt lært. Men der er et par vigtige principper og metoder, du bør kende. Allerførst: Indlæg og sider i WordPress er to forskellige metoder...