Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website

SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op

Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge

Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord. 

… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.

Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.

 

 

Powerord & workbook

Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.

Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.

Boost trafikken til dit website

Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.

Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.

Du hører snart fra mig…

Det er indlæg som disse, du får mail om

Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.

WordPress er sværere end du tror

De seneste år er jeg flere gange blevet kontaktet af folk, der vil lære at lave deres eget WordPress website eller blog fra bunden. Flertallet af dem overvurderer totalt egne evner - og undervurderer, hvor svært det er at bruge WordPress på et professionelt plan Mange...

Fortæl det vigtigste først

Spild ikke dine læseres tid. Kom til sagen. Begynd med konklusionen! Forleden fik jeg et velskrevet nyhedsbrev, der gjorde mig irriteret. Det spildte nemlig min tid, selvom det både var godt skrevet og indeholdt brugbar information. Det væsentlige blev fortalt til...

Hvilket CMS skal du vælge – WordPress, Drupal eller Joomla

Er du usikker på, om du skal vælge WordPress, Joomla eller Drupal til dit website, er her en fin sammenligning af de tre open source systemer. Klik på illustrationen for at se den i stort format. Den er fra juli 2011 og skal derfor tages med et vist forbehold, men den...

Den gode blog – privat eller personlig og professionel

Nogle af de meget populære blogs skræmmer mine kunder fra at blogge: blogs, der ofte er skrevet af en kvinde, som gerne blogger om sig selv og sit privatliv - om økologi, garn, boller, børn, cafébesøg med veninderne og privatlivets udfordringer Den type blog er mere...

Pinterest til business, branding og markedsføring

Vil du bruge Pinterest til business  - ikke kun som en hyggelig, privat hobby - kan du vælge to afgørende forskellige strategier   PIN SELV Du kan have fokus på selv at pinne billeder - på at organisere og præsentere informationer visuelt i boards, som du linker...

Får du for lidt…. ud af Facebook

Facebook sorterer og filtrerer, så du kun ser en brøkdel fra dine venner og de sider, du er fan af. Brug interesselister hvis du vil have meget mere ud af Facebook Facebooks newsfeed - også kaldet nyhedsstrømmen - er et sorteret sammensurium af statusopdateringer fra...

TAL IKKE MED lutter store bogstaver

AT SKRIVE STORE MÆNGDER TEKST MED STORE BOGSTAVER ER EN HÆSLIG UVANE Det er irriterende - synes rigtig mange - at læse tekster, der er skrevet med versaler. IKKE OM JEG BEGRIBER, HVORFOR NOGEN OVERHOVEDET KAN FINDE PÅ AT POSTE STATUSOPDATERINGER PÅ FACEBOOK OG SKRIVE...

Tre effektive ideer til at idéudvikle til din blog

Har du svært ved at komme i gang med at blogge - eller svært ved at finde på ideer at blogge om. Der er mange metoder til at få ideer. Her får du tre af de effektive 1) Blog om dine kunders problemer, udfordringer og spørgsmål Læg mærke til, hvilke problemer,...

Få endnu flere læsere

Forny dine skrivevaner og din viden om webtekster og webdesign - så selv læsere med digitale hjerner og smartphone bliver fanget

Dejligt at du vil overraskes! Tjek venligst din mail. ... Og tusinde tak for din tilmelding!