Skru op for dine ord - få masser af trafik til dit website
SKRIV
så din målgruppe
spærrer ørerne op
Du kan forandre (din) verden med spids pen og skarp tunge
Jeg har skrevet en guide, der hjælper dig med at skrue op for dine ord.
… Fordi jeg møder mange soloselvstændige og mikrovirksomheder, der mangler kunder. Bare fordi de underkender deres egen erfaring og ekspertise.
Jeg skriver for at inspirere DIG til at bruge ord og design, så du kan vække interesse, skabe tillid og engagere.
Powerord & workbook
Hvis du giver mig din emailadresse, vil jeg inspirere dig - med ord i ebog og blogindlæg - til at blive mere tiltrækkende og få større gennemslagskraft.
Få en email hver gang jeg udgiver et blogindlæg.
Boost trafikken til dit website
Du får også link til en eguide - skrevet til dig, der gerne vil skaffe masser af læsere til dit website. Eventuelt for at få flere af de kunder, du drømmer om.
Guiden handler om tre grundlæggende trin, der kan hjælpe dig med at skabe vild forvandling.
Du hører snart fra mig…
Det er indlæg som disse, du får mail om
Abonnerer du på mine blogindlæg får du en kort mail med et link, når jeg poster nyt. Du bestemmer selv, om du vil læse mere og kan altid framelde dig igen.
Stop autoplay af video på Facebook
Det kan blive dyrt at lade videoer på Facebook autostarte. Her får du en guide til at stoppe autoplay, som kan koste dyrt i data, hvis dit abonnement ikke omfatter frit forbrug Hvordan du forhindrer at video starter automatisk afhænger af, om du vil stoppe det på...
Smart trick til din Facebook side
Mange ejere af en Facebook-side er for meget hjemme - og for lidt i byen. De kommenterer for lidt på andres sider på Facebook med deres business-profil som tydelig afsender Til højre ser du, hvad jeg taler om. WEBwoman KOMMUNIKATION har været inde på bybräuner.dk på...
Kan du tage hurtige beslutninger?
Hvor mange sekunder skal du bruge til at beslutte, om du vil til højre eller venstre? Har du brug for hjælp til at vælge retningen? Det bliver bøvlet og rasende dyrt for dig at få lavet blog eller hjemmeside, hvis du er usikker på alle væsentlige beslutninger...
Skal din business gøre dig til millionøse?
Jeg satte det økonomiske mål højt, da jeg i 2008 mistede mit job på Jyllands-Posten og besluttede at åbne egen business. Jeg ville tjene mere som selvstændig, end jeg var vant til at tjene som ansat Og hvordan er det så gået? For et par måneder slog jeg en af utallige...
Sådan sætter du et billede ind i en widget
Widgets er små bokse med information. For at lave dine egne widgets og eventuelt sætte et billede ind, kan du bruge en lille omvej. Der er ingen såkaldt editor i widgets. Derfor bruger du et indlæg eller en side til at forberede din widget og få den til at se ud, som...
Ligner du en spammer på Facebook
Grupper på Facebook er desværre et populært mål for spammere. Altså folk, der poster reklame og markedsfører sig. Ofte er der tale om falske profiler, der er oprettet til at spamme. Og passer du ikke på, har du måske en profiler, der bliver spottet som en spammers...
WordPress theme – fire typer designskabelon
Synes du det er svært at vælge WordPress theme - designskabelon - til din hjemmeside eller blog, er du langt fra alene! Det er nemlig sjældent klaret på få minutter og der er mange muligheder. Uanset du køber en færdig skabelon, vælger en gratis eller får lavet dit...
Min mor klædte mig i haute couture
Nogle er født med en guldske i munden. Jeg gik i haute couture, fordi der dårligt var råd til andet Min mor var alkymist - ekspert i at forvandle gamle stoffer til smukke kreationer. Hun kunne sy smart tøj til ingen penge. Trylle kasseret voksentøj om til børnetøj....
17 effektive placeringer til nyhedsbrevets tilmeldingsformular
Hvor skal du placere tilmeldingen til dit nyhedsbrev, hvis det skal være virkelig effektivt? Skal den springe frem i hovedet på folk. Skal den placeres øverst til højre i headeren. Lige under. Skal den slide op fra bunden. Ind fra højre.... Der er én bestemt placering...
Ergoterapeut anmelder bogen om facebook
Sagt om "facebook og forretning" "facebook og forretning" er en virkelig god bog! Hvis du gerne vil igang med at bruge Facebook som et redskab til at markedsføre dig og din virksomhed, så har du hermed en guide. Den er på en gang lavpraktisk i redegørelsen af fx...
Får du for lidt MOJO – på facebook
Mange sider på facebook, som jeg har valgt at følge, ser jeg alt for lidt til i facebooks newsfeed - fordi facebook sorterer og ikke viser alle statusopdateringer fra en side. Ikke engang fra dem vi "Synes godt om". Det kan vi heldigvis gøre noget ved. Jeg vil...
Gør ikke som de andre! Vær anderledes, vær unik og gå dine egne veje
Du har nemmere ved at sælge, hvis du gør din business så unik, at du ikke har nogen konkurrenter. Du kan bane vejen for din egen succes på flere måder - eksempelvis ved at lade dig inspirere af dem, du ikke bryder dig om Forleden blev jeg inspireret af billedet med...